در این سری مطالب، به نظریه های استراتژیک و یکپارچه پیرامون تحلیل کسب و کار برای ارزش آفرینی می پردازیم. در عصر تغییرات سریع و افزایش پیچیدگی، یادگیری سریع با ارزشتر میشود.

نحوه تصمیم گیری ها با استفاده از داده های عظیم، شلوغ و آشفته نیازمند تحلیل کسب و کار است. استفاده شایسته از دید تحلیلی، در همه جای آنالیز کسب و کار اهمیت دارد: دید تحلیلی روی داده ها به عنوان یک سرمایه استراتژیک، روی روش ها و فرآیندها برای تصحیح شدن و بهینه شدن، روی مردم و مهارت های گوناگونی که برای فرمول بندی کردن و اجرا کردن یک استراتژی خوب استفاده میشود.

این فرآیند با یک دید تحلیلی از داده شروع میشود. چه چیزی را اندازه گیری میکنی و آیا چیزی که مهم است را اندازه گیری میکنی؟ اندازه گیری (تولید و جمع آوری داده) خودش یک فرآیند است، فرآیند تولید یک سرمایه! اگر داده به این شکل دیده شود، جنبه های تحلیلی بهبود کیفیت و بهینه سازی فرآیند را میتوان به کار گرفت.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها